DISCLAIMER

Blog ini diwujudkan untuk perkongsian tentang produk SILERA CHIA SEED sahaja. Pihak admin blog ini berhak menapis setiap komen yang tidak berasas dan meragukan.

Thursday 9 March 2017

CHIA SEED UNTUK DIABETES

CHIA SEED AMAT BAGUS UNTUK PESAKIT DIABETES | Chia seed dapat mengawal kandungan gula dalam darah. Apa itu Silera Chia Seed ? Anda boleh tengok sini----> KENALI SILERA CHIA SEED


Salah satu kebaikan Silera Chia Seed adalah untuk pesakit kencing manis. Chia seed telah dikaji oleh pakar perubatan sebagai rawatan semula jadi oleh pesakit diabetes tahap 2, kerana keupayaannya untuk melambatkan penukaran karbohidrat menjadi gula atau penghadaman. Jadi, kadar gula tidak akan melambung tinggi dalam darah. Chia seed juga membantu mengurangkan resistensi insulin dalam darah.Sebagaimana yang diketahui , insulin adalah penting untuk mengawal gula dalam darah.

SILERA CHIA SEED adalah sesuatu yang harus anda miliki jika anda ingin mengatasi penyakit diabetes anda atau ahli keluarga yang menghadapinya.

Ibu Sha sendiri Sha bekalkan Silera Chia Seed ini, Alhamdulillah bacaan awal 21 turun ke 15 baru-baru ini. Alhamdulillah.

JOM TENGOK TESTIMONI





Alhamdulillah mereka sudah mencuba dan berikhtiar. Sayangi keluarga dan jom berikhtiar bersama Silera Chia Seed dan pantau perubahan hasil amalan chia seed ini.

Jika ingin tahu lagi sila hubungi :


Jangan segan tauu...
SMS @ Whatapps "Silera" ke 0179154696
Harga hanya RM 33.00
COD : Seri Iskandar, Batu Gajah, Station 18 PERAK

Nak cuba berniaga..nak jadi dropship ke nak jadi agen pun boleh tau!!

Postage Seluruh Malaysia : RM 8

JOM CUBA!

No comments:

Post a Comment