DISCLAIMER

Blog ini diwujudkan untuk perkongsian tentang produk SILERA CHIA SEED sahaja. Pihak admin blog ini berhak menapis setiap komen yang tidak berasas dan meragukan.

Thursday 9 March 2017

CHIA SEED BANTU TURUNKAN KOLESTROL

KOLESTROL TINGGI


Assalamualaikum pembaca sekalian.

Sha baru tau macam-macam kesan apabila kolestrol dalam badan kita tinggi. Adakah kita tahu akan tahap kolestrol jika tidak ke klinik atau farmasi untuk pemeriksaan bacaan kolestrol? bagaimanakah anda dapat mengesan kehadiran kolestrol tinggi dalam darah?

TANDA KOLESTROL ANDA TINGGI

------------------------------------------------------
1. Sakit & Sejuk pada bahagian kaki
2. Krem pada waktu malam
3. Kulit jadi pucat terutama kaki
4. Perut Kembung
5. Luka lambat sembuh
6. Lesu & magrain
7. Lebam pada sebahagian tubuh
8. Berat badan naik.
9. Jantung rasa berdebar-debar. 

Cuba periksa diri masing-masing. Adakah anda mengalami simptom-simptom diatas? 7,8 dan 9 tu ada juga kadang-kadang terjadi pada Sha sendiri? Nampaknya perlu Sha melakukan pemeriksaan juga...😓

Jika ada simptom tersebut diatas..Kami si SILERA CHIA SEED ada jalan penyelesaiannya.

😉 Chia seed mengandungi Omega-3 yang melindungi jantung dengan mengurangkan kolestrol dan mengurangkan tekanan darah.

😉 Serat dalam chia seed juga membantu mengurangkan kolestrol dalam darah. 100g chia seed menyediakan kira-kira 8.83 mg atau 55% daripada tahap harian diperlukan niasin. Niacin membantu mengurangkan tahap LDL-kolestrol dalam darah. Disamping itu, ia menambah aktiviti GABA dalam otak yang seterusnya membantu mengurangkan kebimbangan dan neurosis.

Nak beli Chia Seed pastikan SILERA CHIA SEED , jaminan mutu terjamin.

#silerachiaseed
#aurasilerateam

😊😊 Bukan nak kata, Sha sendiri mengalami simptom-simptom 7,8 dan 9..sejak mengamalkan chia seed Alhamdulillah simptom berikut sudah lama tidak kelihatan dan dirasai. Sha perasan lebam pada badan sudah lama tidak ada, kebiasaannya bangun tidur akan ada lebam, berat juga sudah hilang 2kg tanpa sedar dan harapan , dan jantung berdebar-debar juga sudah lama Sha tak rasai.

Alhamdulillah.

Jom layan testimoni pengamal chia seed lain.



 

Apa tunggu lagi?Jom kita sama-sama ikhtiar supaya ia tidak mengganggu kehidupan harian kita. Satu pesanan ikhlas walaupun amal suplemen apa, ubat apa ingatlah sentiasa konsisten dan jaga juga pemakanan harian jangan makan terlalu banyak makanan yang boleh meningkatkan kolestrol.

Macam mana nak dapatkan SILERA CHIA SEED?
Jom Whatapps Sha - 017 9154696

Sha bagitahu terus :

SILERA CHIA SEED - 200g RM33.00
COD : Seri Iskandar / Batu Gajah / Station 10 ,PERAK

Pos + RM 8.00

Sekian, Terima Kasih. 

SILERA CHIA SEED JUGA BAIK UNTUK PESAKIT DIABETES----> KLIK SINI

3 comments:

  1. Bukan setakat diamal dalam minuman kan...sekarang ni julia tgk dalam masakan dan roti pun diorang tabur chia seed ni...alhamdulilah terbaik

    ReplyDelete